Starting a New Journey: Hard for Me to say Goodbye

  Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. hari ini, tanggal 20 Mac 2011, maka dengan ini,akan meninggalkan Universiti Teknologi MARA Shah Alam as an asasi student secara officially . sesungguhnya, banyak ilmu, pengalaman dan kisah yang aku kutip dari sini. banyak juga moment2 manis, pahit, sakit ati dan sebagainya yang menjadi salah satu kenangan terindah dalam hidup aku. masa berlalu dengan pantas sangat.
tak sedar, rasa cam semalam je baru daftar asasi.


aku ingat lagi, masa moment2 aku baru masuk kat sini, hati aku selalu cakap,
"bila nak habis ni?"
"aku bosan, tak de orang yang aku kenal"
"diaowng ni semua teror2.abislah aku"

masa minggu orientasi merupakan moment yang paling aku tak suka.coz, aku tak kenal semua orang and orang tak kenal aku.

tapi, lama2, jadi ok and best.

orang yang first sekali yang aku kenal, Norizul Naufal and Shafiq Hafizi (P1109). roomate la katakan.berkepit je g mana2.my first classmate yang aku kenal, Hazwan Helmi. pertemuan yang sangat "sweet", kat surau.wow, memang something.hu2.roomate2 aku, one words for korang, GILA?!ha3.memang gila kalo dengan korang?!Izwan pulak, selalu bagi  'ceramah' free2 kat aku.so kalo kowang nk dgr ceramah, panggil aje dia.confirm, 1jam non-stop.ha2.(jangan marah izwan)

All the members of D.sayang korang semua!

Dekat 'Taman Tergantung UiTM"


dekat pintu masuk UiTM Shah Alam

study last time kat PTAR II


roomateS: P1109(bilik paling hujung sekali.hu2)


dinner Asasi yang grand!

and then, kerana aku kat sinila jugak, blog ni terhasil. kesan daripada pengaruh rakan2 sekeliling bila aku tengok, diaowang ada blog yang superb?! contoh, si Zaki Shukor dan Azim Suhaili.wow, bila baca blog diaowang ni, makes my minds totally open! tahniah korang kerana berjaya influenced me.ha2

dengan si Zaki ni jugakla, aku learn lots of new things yang aku selama ni tak pernah tau.thanks bro?!

bila dapat tahu kelas mana (LAW01D), first time, aku rasa cuak sangat2.kenapa?sebab masa mula2, all my classmate speaking London ok. aku dahla haram jadah nak kena susun ayat molek2, takut nanti kena gelak.hu2.waktu ngan korang sangat singkat tapi amat bermakna bagi aku.

tapi tula,banyak la benda2 baru yang aku belajar dari sini bukan sahaja ilmu, tetapi erti kehidupan. ragam dan kisah manusia yang ada kat sini memberi banyak erti kepada aku. aku dapat kawan2 yang hebat bersama perangai dan kisah mereka, lecturer2 yang superb mantap, yang memberi dorongan setiap masa.terbaik. 
terima kasih semua?!!

sedih+ hiba nak tinggalkan korang, but life must go on.kalau ada jodoh dan ditakdirkan, insya-Allah kita akan berjumpa lagi nanti.amin!

                                                                                                            

nota musafir: to all D's and others of my beloved friends, thanks a lot for let me being part of your life. doaku semoga kalian berjaya dan tidak melupakan diri aku.ok?








Comments

Henry Zackery said…
salam..lama tak datang sini..kenal lagi tak?? :)

Awek Aku ??

Popular Posts