Thursday, July 28, 2011

Owh, Lame giler!! (Malaysia Boleh)


                                          Assalamualaikum semua?!! apa khabar? sihat?bagus2.
pagi ni, bukak2 je blog aq ni, Ya Allah!! dah usang..
lama gile aq x wat apa2 pun kat blog ni..ha2..siot jek kan?


Topik apa yang aku nak bicarakan? well, kalo pasal u, alhamdulillah la, 
dapat gak apa yang aku nak..okla,aq tau boring!!tajuk lame!ha3.lol!!

so, malam ni, perlawanan timbal balik kelayakan Piala Dunia 2014 antara our team, Harimau Malaya
dan pasukan negara jiran, Singapura..hu2!!berdebar2 jugakla rasa kan..yela, sapela yang
akan dapat melayakkan diri ke peringkat
seterusnya..umum mengatahui,
bahawa Singapura mendahului dengan kelebihan 2 gol.damn!!ha2..
namun, harapan rakyat sangat besar untuk melihat skuad k.Rajagopal..opss silap, Datuk k.Rajagopal
mampu untuk mara ke peringkat seterusnya..

Manakan idaknye, tiket stadium dah habis dijual..sampai ke kabinet mendapat
perhatian..aje giler penangan bola sepak..

apa-apa pon, semoga skuad negara mampu mengaum, mengalahkan deretan singa di tanah tumpah negaranya.jangan kecewakan harapan rakyat!! kepada peminat, sekiranya kita tewas, 
jangan pula kita memaki2 pasukan negara kita
ibarat habis madu sepah dibuang..sentiasalah sokong pasukan negara dikala
turun mahupun naik..


 
 
akhir kata, majulah bola sepak demi maruah negara! jangan majukan kata2 kesat dikala tewas pula!lol


                                                                                                           
nota musafir:oleoleole, Malaysia boleh!!