Kalianlah Segalanya dalam hidupku

  Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat anda semua..pe khabar?kalo xbaik, sabo jela kan?hehehe..

so, kepada siapa yang aku maksudkan ini?kekasihkah??hahahha. jawapannyer adalah

 TIDAK??!!
 aku masih single lagi..

it is refer to my beloved MOTHER AND FATHER. I am very sure that all of us were really love our parents

although sometimes, they had always keep nagging at us..

but,

remember, that is the sign that they really care and concern with us.

huhu.mesti tertanya-tanya, asal lak tetiba aku ni? xdela..aku just terfikir aje tetiba.

betapa cepatnye masa berlalu. dulu, aku ingat lagi, masa aku kecik2, kalo aku xpaham BM, mak aku la yang menjadi tempat rujukan.

Matematik, xpon BI, ayah aku. selalu tunggu ayah aku balik surau, nak tanya ppe yang aku xpaham.nak2 masa tu waktu UPSR.


lepas tu, naik tingkatan, silibus mula upgrade sikit. still, aku ada jugak tanya ayah and ibu aku.

lepas aje form 4, aku xboleh lagi tanya diaorang. coz, diaowg xtahu. sampai la sekarang ni, aku ambik law, still, aku memang xdapat nak tanya mereka coz mereka xboleh beri jawapan. 

but, sejak dari Form 4 tula, both of them, keep supporting me from back, tanpa sedikit pon kekurangan semangat mereka, memberi semangat dan keyakinan kepada aku. walaupon hanya dengan menoreh getah dan menjaga site kontraktor, demi melihat anaknya berjaya ini. mereka sanggup berkorban apa saja. xpernah sedikit pon juga, berkurangan doa dan restu mereka.

TERIMA KASIH IBU, TERIMA KASIH AYAH, UNTUK SEGALANYA. DIRI INI BERJANJI AKAN MENCUBA YANG SEHABIS TERBAIK UNTUK KALIAN

                                                                                                     

notamusafir : Kalianlah segalanya

Comments

Popular Posts