Friday, March 11, 2011

Buang Air !

  Cerita ni, baru je semalam kawan aku ceritakan kat aku. aku first time dengar, terbahak2 ketawa.sumpah, pada aku memang lucu.kalo kowang kata xlucu, lantak la. aku tetap nak cerita jugak. kredit kepada Hazard, Ros,Chot & Kyra Bazah (perhatian, cerita dibawah sesuai kepada 18xx keatas aje.ha2)

Cerita dia macam ni,

Ada seorang mak cik tua ni hah. dia baru balik dari rumah anak dia kat bandar. dia nak balik rumah dia

kat kampung. dia pon tunggu la bas dia.

Bas dia pon datang, mak cik tadi pon naikla bas..lepas tu, dalam 15-30 minit perjalanan, biasala, orang tua. asal naik bas aje, mesti macam2 ragam. nak muntahla, nak terkencingla. mak cik tadi memang nak kencing sangat2.
dah xtahan dah.

tapi, masalahnya, R&R xde dekat2 sini. mak cik tu dok mikir macam mana nak wat. dia memang xtahan sangat2. jadi, mak cik tu nekad.

Dia kencing jugak kat tingkap bas tu sebab xtahan dah.(jangan bayangkan, kerana memang tak boleh nak dibayangkan)

lepas tu, masa mak cik tu ehemehem, benda tu terkena la dekat mat rempit yang lalu kat sebelah bas tu hah.
dia pon panas la.sape pulak yang ludah kat helmet dia ni.dia tahan la bas tu dan suruh berhenti.

dia naik kat atas bas tu. lepas tu, sambil xpuas hati,
"sape tadi yang ludah kat helmet gua?!"

xde jawapan.semua senyap.
tapi, mak cik tu serba salah.
"nak..sebenarnya.."
mat rempit,
"xpe2 mak cik..relax2.saya tau bukan makcik yang ludah. sebab saya tau, orang yang ludah tu ,
dia ada misai.............!"

 hu2....aku memang cakap, ni lawak bodoh yang aku pernah dengar.serius!hahhahahahahaha

                                                                                                             

notamusafir : berhati2 kalau lalu sebelah bas. takot ada benda lain pulak yang singgah.hahahahahah







2 comments:

hamzah ian said...

kah kah... adoi

aJeS oThMaN said...

lucah seyh ko napi..
neraka ko...
kuang3...