Kelucahan Melampau

   Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua.EH2, SALAH TAJUK?!bukan KELUCAHAN ye adik2, tetapi KEBOSANAN.he2..sila berfikir bersih.ha2.hurm, masuk hari ni, dah dekat seminggu aku kat rumah. menghabiskan cuti2 aku yang terlalu panjang dengan rutin harian yang sama, iaitu,
makan-tido-tengok tv-ngadap laptop

tu ajela benda yang aku boleh buat. nak online pon, jarang2 coz the line at THE RURAL AREA was sucks.ni pon, dapat wat entri, atas belas ehsan dari broadband adik aku. kalo x, memang apa la aku nak buat. siaran tv pulak, not all the times was being full with interesting programme.last2, membuta jela.

tadi, baru jek lepas sental barang2 kesayangan aku yang disaluti oleh encik lumpur.part of it still in good condition, tapi ada jugak yang langsung xjumpa.and most hurt is what, i can't find my two beloved albums from my two favorite singers, All I Ever Wanted (Kelly Clarkson) dan Siti Nurhaliza Live from Royal Albert Hall, London, Dato Siti Nurhaliza.
em, both of it adalah hadiah pemberian orang.aah, kan best kalo aku dapat selamatkan benda2 tu..:(





  but, seriously, i miss to go back to the university,where there are lots of things that i can do.pergi ke kelas, siapkan kerja and assignment, nak jalan2, and lots more. so, bagi mengisi masa lapang yang berpanjangan sangat ini (iaitu dari bulan 4 sampai bulan 9), aku adala jugak hantar borang nak jadi guru ganti kat sekolah rendah.sekolah rendah jela.gila ko sekolah menengah?!!opsyen, aku mintak English and 
Bahasa Melayu. so, hopefully dapatla..at least, ada jugak benda nak buat and boleh cari dan simpan cket duit for pursuing for my degree.erm, harapnya, result final nanti dapatla keputusan yang cemerlang. kalo x, macam mana nak sambung Law ni?hu2.. 
ok, sampai kat jela coretan aku.assalamualaikum dan salam sejahtera..

                                                                                                             
nota musafir : hidup aku sekarang bosan. risau berat badan bertambah kerana tidak berbuat apa2.hu2


Comments

Popular Posts