Pre-Dinner Asasi Law UiTM Shah Alam 2011@Shah Alam Convention Centre

 Assalamualaikum semua. So, hari ni, aku xde kelas dari pagi (padahal kau ponteng kelas BEL tadi..:P)hahahaha.ok2, xpe.kelas last, so aku pon xpergila kelas.sedap sangat tido ni hah.aku ponteng ngan kawan sekelas aku, Hazwan Helmi.tengah hari baru sedar. nasib baik bangun, coz petang tu jugak ada rehassal( slah ke x, aku pon xtau ejaannye.hu2) untuk grand dinner for our Asasi Law students kat Shah Alam Convention Centre. wow, memang seronok giler weh.aku xpernah kot pergi mana2 dinner sebelom ni hah.excited xpayah ceritala macam mana.

   Tempat dia memang superb. Nanti, malam esok , kami duduk dekat seat 20. dah usha2 kejap, cantik!.kat main laluan utama kat hall tu. view nak tengok stage pon lawa. terbaik la..masa tengok persembahan yang bakal dibuat malam nanti, memang best dowh aku cakap. terbaik dari LADANG.ngan tarian dia, nyanyian dia, SUPERB?! n hope sangat yang nanti, malam tu, dapatla cabutan bertuah..hahahaha.tapi, yang buat spoil mood aku ialah, aku xtau nak pkai baju apa lagi. sampai last2 minit ni pon, still buntu nak sarong baju per.takkan nak bogel pulak, aje gila ke apa?buang tabiat?yang buat aku lagi xsedap, malam tu, ada award for the most disaster fashion. memang mampos kalo aku dapat..gile kau aku nak naik pentas, nak amek award tu.dah PE KEJADAH?!seumur hidup malu kot.hahahahah..still blur lagi nak pkai per.any suggestion?


   so, untuk mengetahui kemeriahannya ke x, kita tunggu esok ye?!!selamat malam semua!

                                                                                                       


nota musafir : tak sabar nak tunggu esok dan sekalung penghargaan kepada ahli2 komuniti for this event coz success to organized this event.two thumbs up for u guyz k??!

Comments

SS said…
abis la ..award tu utk stdnt je kan..
sy nk pkai baju g ngajar je ni..tatotnya..

Popular Posts