Alahai...apela nasib!!


  Assalamualaikum semua..dan salam sejahtera. salam hujung minggu.mesti seronokkan kalau hujung2 minggu ni, dapat relax2, makan kepek depan tv...huhuhu

  herm, semalam, bersamaan dengan hari Jumaat,  aku mengalami satu mental disorder yang xdapat dikawal..ia telah menyerang aku tanpa dpat diduga. aku sebenarnya memang dah planning awal2 lagi dah yang this weekends, aku nak balik rumah aku kat Muar tu hah..nak tengok keadaan parents aku  macam ne, ok ke x, rumah lepas surut banjir macam mana n what so eva. punya la hati ni berkobar2 nak tolong pe2 yang patot nanti bila balik rumah nanti. selin rindu dengan parents aku..hehehehe..dalam kepala dah membayangkan ni hah

  So, haru Jumaat semalam, aku pon kemas2 la pe2 yang patot yang aku nak bawak.(xsemua barang2 dalam loker aku bawak), then, kawan aku, Zaki Razak cakap, 'kau nak balik bile ni?'..aku ngan slumbernye jawab, 'ala,ptg cket nanti kot..bas aku banyak kot..xabis punya tiket'..huhuhuhu..mereka2 yang kain pon tanya soalan yang sama..maka jawapan yang sama jugak aku bagi..

  tepat jam 6.30 petang, aku gerak.tunggu punya tunggu, bas datang lambat. pukul 7.30 baru sampai kat stesen bas Seksyen 17 yang tercinta.jenggah ke kaunter bas, nak tau pe abang kaunter tu cakap?

         " malam ni bas xgerakla dik.esok pagi ada"
          'HAH????!!!"

OK2..NOW , I'M IN A BIG TROUBLE?!relax2..cool2..aku pon pergi terjah lagi satu kaunter bas..n then,

        'bas penuhla dik!!"









aku blur kejap..sejak bila la pulak tiket bas nak balik Muar ni penuh????pastu, baru teringat tiket bas malam nak ke Muar sebelah malam, ada dua bas ajerrr....melepas aje nak balik kampung dan duit tambang teksi, RM13 melayang camtu aje...balik semula ke bilik, sudah..aku menjadi bahan...cissss
                                                                                                         
notamusafir: tula,lain kali gerak awal2 cket..ni semua salah DIRI SENDIRI!!huhuhu

Comments

WinaWarz said…
AsSalam~~ sabarye nafi...:-) semuanye de hikmah tue.. ^_^
SS said…
heee rse bsalah plak. klu lapop tu dformat awl cket,maybe sempat kn..

Popular Posts