Tin Pepsi Limited Edition Siti Nurhaliza keluaran tahun 2000 berharga RM2000

   Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat anda semua...so,apa khabar anda hari ini?harapnya semua  berjalan lancar tanpa sebarang masalah..hari,aku xde kelas, so memang relax sikitla..huhuhu..semasa aku tengah melayari internet,aku ada bukak satu laman blog hiburan,iaitu BeAutiFul NaRa..dalam aku tengah tengok perkembangan terkini dunia hiburan, tiba2 ada la terpandang kat satu entri ni hah..pasal tin Pepsi limited edition Siti Nurhaliza keluaran tahun 2000 yang berharga RM2000?!!





  WOW?!!masa mula2 aku tengok,ingatkan main2 jep,rupa2nya betul..aje giler mahal harganya. and pemilik air tin ni boleh tahan pulak dari xminum air ni dari tahun 2000 lagi..memang dasyat.kalo aku,dah lama dah minum air Pepsi tu..lagi2 waktu panas2 kan?tapi dalam kehairanan aku tu,ada pulak yang xsedapnya,.bila aku baca komen2 kat situ.antara komen2 tu:



tu boleh tahan lagi..tapi tengok pulak yang ni.




     Aku sangat pelik bin hairan,asal la ada jugakan orang komen cam tu..ternyata mentaliti mereka masih berada di bawah tahap separa sedar..aku xcakap aku sokong tin air Pepsi tu dijual dengan harga RM2000, atau aku ni cakap benda tu xmembazir..pada aku pun,walopun aku ni minat giler kat Siti, tapi xdela sampai nak berhabis ribuan ringgit semata2 nakkan tin tu.as a student, aku tahu, duit sebanyak tu macam2 benda kita boleh buat.aku jugak xnak kata,orang yang beli tu sewel,xbetol, buang duit dan sebagainya sebab, aku rasa,lagi ramai orang yang mempunyai hobi yang pelik2 dan sanggup mengeluarkan duit jutaan ringgit semata2 nak memenuhi hobi dan minat mereka. memangla pada kita,nampak duit tu kita buat benda2 xberfaedah, tapi pada mereka,kalo dapat penuhi hobi mereka, merupakan satu kepuasan.as aku pun ada jugak hobi..suka baca and beli buku.xkisah buku apa,asal minat and finance pun cukup,aku angkat ma buku tu.

    Cuma,apa yang aku xpuas hati tu,kalo xnak beli,jangan la kutuk insan (Siti) tu dengan bermacam tomahan yang tak berasas.sebab bukannya dia yang jual and promotekan tin Pepsi tu..sedih bila mati dan mandul menjadi bahan gurauan oleh mereka semua..bukan nak jadi protective again insan tu,tapi kalo nak kutuk tu,agak2la kan.'joke of the year' okla...ni sampai siap boleh kata, "tunggu siti jadi arwah"@"jangan beli,nanti korang mandul"..pe kes ni?agak2la kan.benda2 macam tu bukan bahan gurauan kot.xkisah kalo xnak beli and kutuk2,tapi berpada2.cuba kena kat korang pulak camne?padahal bukan korang yang buat?i think in this case, the owner of the can also cannot be blame also.suka hati dia la nak jual berapa..ada orang nak beli ke tak,tu terserah la..kalo ada,xpela..kalo takde pun ok kan?i think this cases saje bagi diperbesar2kan..suka hati korang la apa yang korang nak fikir pasal aku,as pada aku, kalo nak kutuk,berpada2 la..ternyata,'insan2' seperti ini,masih belom boleh berfikiran matang.


p/s: sama2 la kita renung2kan ye.kalo aku,aku xbeli kot walaupun minat separuh mati..juga xkutuk gila babi,walaupun xsuka separuh mati..

Comments

Popular Posts