Kehidupan Sebagai Student

  Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua.semoga hari ini merupakan satu hari yang bermakna buat anda semua. Huh, when we are student, it is very normal for us to have a thousand of works and assignments that must be submitted to the lecturer..biasala, ada test, ada presentation, ada group discussion, kena wat kerja, and banyak lagi. ala, normal la tu kan?

  Hahaha..bagi aku pun sama jugak. xboleh lari dari semua benda2 tu. esok , Selasa, 1 Februari aku ada latihan for the debate for the subject BEL 332.a preliminary English for Law..lepas tu, ada pulak kerja untuk subjek Global Issue. kena wat assignment. due date selepas cuti Tahun Baru Cina nanti. and then, after that, kena buat pulak outline untuk essai aku pasal legal topic untuk English subject..naik2 cuti nanti, dah kena mooting pulak untuk subjek Law III..aku dapat kes Tort Respondent. our cases, Jimmy Offkey (or my lecturer ckp, Jimmy Sumbang) v. Jalan Selamat. our client, Jalan Selamat. mmg masakla aku..hahaa.nasib baikla ada my best friend, Izwan and Leonard.diaowng memang rajin and advanced dalam kes ni.aku?erm,still merangkak2 lagi.he2.xpelakan?sikit2..banyak jugak benda2 baru yang aku kena belajar and tahu. tapi takpela. aku kan student. as a student, kena la belajar semua benda2 ni. berguna jugak untuk aku pe for my future right?janganla kita asyik nak merungut2 aje kalo xtau..kata susahla n wat eva.kita kena cube jgk.

   Finally, bila orang sibuk dok cakap nak g study kat oversea, aku pon teringin jugaklakan nak g.so, a thousand of thanks and appreciation to my beloved lecturer, Madam Nazida coz bagi info and courage for me to try ,my market  at United Kingdom.saje je nak apply.xkisahla dapat tempat ke x kan?xsalah mencuba kan?hu2..doakanla aku dapat.kalo xdapat pon xpe.local universities pun teror jugakkan?hu2..yang penting LAW. huhuhu

                                                                                                                

notamusafir : berserah kepada Allah Taala, sama ada ditempatkan dalam atau luar negara. yang penting,dapat sambung belajar..amin

Comments

Popular Posts