Anugerah Juara Lagu 25

  Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat anda semua..first of all,aq nak ucapkn 'SELAMAT TAHUN BARU 2011!!" agak janggalkn aku baru wish?tapi nak wat macam ne,aku memang sibuk sangat2 seminggu ni dengan kerja & assignment dekat u ni..naik2 cuti jep,ada je kerja yang nak kena buat..ari minggu nila yg baru ada mase cket nak dluangkn depan lappy,menulis blog.hehehehe..so,macam ne dengan seminggu dalam tahun baru kowg?aku?aku..mmg teruk cket awal2 tahun baru ni..pd 3 Januari yg lepas,aku pergi BSN lepas kelas pkul 11 coz nak beli no.pin upu.punye la brani coz lepas 2 ada kelas lagi..mse nak balik,hujan..dahla 2,bas xde..paling terok skali,aku pergi kelas pkul 2.45..2.45 tau!!aje giler..nasib bek madam xmarah..lega jep rse..btw,ari Rabu lepas,our beloved negarawan,Tun Dr. Mahathir Mohamad datang ke UiTM Shah Alam bagi memberi ucapan untuk seminar..aku dapat peluang ni untuk jumpe Tun depan-depan and it is an unforgettable moment for me.

Tun dekat UiTM Shah Alam
Road-tax kereta Tun

   Sepanjang  minggu ni,aku memang sibuk giler ngn kerja..kerja dan kerja..penat betol?!hehehe..so,bagi melepaskan geram dan penat, hari Jumaat tu,aku g UM.kata Izwan(kawan aku) ada Book and PC Fair kt sna..so kami pun pergila..tapi aku ni kalo g UM, ada je kenangan yg buat aq menyampah..hehehehe..so smpai la kt sna..mmg sah?!ad bookfair..mata aq rambang dibuatnyer..lama jgk kt sna.aq membelek2 buku2 yg mmg ternyata murah dan pilih ne2 yg patot.memang berbaloi..aku ada jugak beli mouse baru and beg lappy.he2..dalam sibuk2 membelek2 buku,tetiba ada orang cuit aku dari belakang.huh,kwn lama..tp dia cam xsuke jep aku datang..xpela,biarlah dia..malas nk fikir2..

  huh,dalam penat-penat ari Jumaat g UM,ingtkn dah xnak jln2 lg..tapi aku ni pantang ckit sebut jalan2 ni..kawan aku (Shiqah,Rozanna,Nabilah Pojian) ajak g Jln TAR..dsebabkn aku pn mmg xpnh g sna,aku pn setuju. kami (aku,izwan,naufal,shiqah,nabilah pojian,rozanna) pun jalan2 le kat sna.enjoy the picture sekitar KL.hu2

Naufal and Izwan kt Jln.TAR
kedai baju @Jln.TAR
owh,inilah SOGO.


Posing dengan payung kat Jln.TAR
   btw,malam kemuncak AJL, anugerah yang paling ditunggu oleh seluruh lapisan masyarakat telah kembali.dan ia adlh mlm ini?!.sedar2 dah 25 tahun penganjuran AJL ni..tahun ni,persaingannya memang sengit?!aku cakapla..memang semua lagu ada keistimewaan mereka sendiri..dulu, ingat lagi masa sekolah, punya la nak tengok sangat AJL ni,sampai sanggup skip kelas prep..tengok,betapa kuatnya pengaruh and kuasa AJL.ha2.




 ada 14 lagu yang dipertandingkan mlm ini..dan 2 lagu milik Faizal Tahir,Hanyut dan Selamat Malam..aku rasa,malam ni mesti gempak punyala..rugi kalo sesiapa tak tengok.dengan artis2 yang membuat persembahan and yang bertanding,one words that i can describe it..SUPERB?!dengan adanya Dato Siti Nurhaliza untuk segmen khas untuk dia,membuatkan aku tak sabar2 sgt nk tgok.rugi kalo korang semua xtengok..

lawakan pentas utama?

best seh!

antara persembahan yang bakal dibuat Dato Siti Nurhliza malam ni.gempakkan?

terima kasih kpd http://www.melvister.com/, for the picture

  so,dari gambar,memang hot, happening. menarik and mengujakan bukan?aku memang xsabar2 nk tengok..ok,nk tengok kt ne? malam ni,kat TV3 pukul 9 malam..jangan lupa pulak..semua owng ada target,so aku pun nak jugak wat target2 ni ha.


  • Vokal Terbaik - Black (Sofea Jane)/Faizal Tahir(SelamatMalam) 
  • Persembahan Terbaik - Faizal Tahir(SelamatMalam)/Stacy(Jahat)
  • Ketiga - Shahir(Kebahagian dalam Perpisahan)/ Adira(Ku Ada Kamu)/Ana Rafali (Tolong Ingatkan Aku)
  • Kedua - Yuna(Cinta Sempurna)/A.P.I(Pelita)
  • Sang Juara-Faizal Tahir(Selamat Malam/Hanyut)
 
 
 
antara ke-3

 


naib johan
 
 


Johan




apa2 pun,sama2 la kita tunggu keputusannya malam nanti ok?aku nak pergi mandi dan solat kejap..lepas ni AJL..mmg xsabar aku nak tengok..kowng semua pun jangan lupe tgok ye..he3...Assalamualaikum dan bye2..

Comments

Popular Posts